Deckar/lesbisk filmkväll (snygg kombination haha) ;)

Jag borde nog inte sovit hela dagen trots allt, nu är jag inte trött längre. Men jag tror att jag kommer kunna sova ifall jag lägger mig. Kollade just på Varg Veum, Törnrosa. En norsk deckare. Skitbra! Den måste jag fortsätta följa. Den går på tv4. Nu ska jag titta på the L-word, en serie som jag köpte på Åhléns på Gotland. Endast 149kr! Hehe, har inte sett den förut men jag kommer ihåg att jag ville se den när reklamen gick på tv.

Just nu orkar jag inte skriva om varje dag på Gotland, gör det kanske imorn när jag har lagt in bilder också. Förresten, har jag skrivit om Göteborg? Kommer inte ihåg men får väl försöka komma ihåg att göra det sen också ifall jag glömt.. Fan vad varmt det är i mitt rum :S jag var väl så van att frysa ihjäl ute i regnet på Gotland att jag svettas som en gris här hemma nu, haha! Skriver kanske mer senare annars ses vi imorn :) Puss!

Filmen vi såg :)



Tv-serien, haha nice pic eller hur? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0