Family Guy <3

Godmorgon! Ja, jag har sovit till nu haha! Jag börjar vända på dygnet. Inte bra! Jag som sa att jag inte skulle göra det :P Somnade runt tre igår. Kunde inte sova, det var så jävla varmt. Det hade i alla fall börjat ljusna när jag äntligen somnade. Låg och tittade på de tre första avsnitten av Family Guy. Hittade en hemsida som har alla avsnitten :O!! Me like haha! men jag kommer fan bli beroende och sömnlös haha! Och så fattar jag inte riktigt allt eftersom det inte är text. Och Stewie babblar ju så avancerat ibland haha! xP

Idag vet jag inte vad jag ska göra, känner mig väldigt ofräsch och måste duscha hahahaha! Skulle vilja gå ner till centrum och köpa ett par byxor jag har spanat in men mina pengar kommer inte förrens på måndag men då är jag inte hemma, ska till Carros landaställe imorn. Men jag kanske hinner köpa dem på tisdag. :P
Aja, nu ska jag komma på nåt vettigt att göra, blir väl att städa eller kolla på Family Guy :)
Kraam!

Titta så söt Stewie är, man vill bara ta upp honom och ge honom massa pussar och kramar :D



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej där!

Allt bra med dig? :)

2011-07-24 @ 00:36:40
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0