Godekvälle från landet!!

Heej! Lånar Carros dator så bloggar lite ändå. Vi har det väldigt kul här, vi har grillat (eller Carro xD), sen har vi skrivit lite om vad vi känner inför gymnasiet. Sedan ska vi läsa det om ett halvår och garva åt vad vi skrivit. Sen kollade vi på Vacancy, skräckfilm såklart. Jag var rädd! xP Men nu är det okej. Var lite extra rädd när vi skulle ner till Friggebon (en stuga), som vi ska sova i. Jag var beredd på det värsta men jag klarade mig. Nu ligger jag här i min sovsäck, och vi har flummat runt lite här. Vi ska nog snart sova, och jag hoppas jag inte måste på toa under natten, för då måste vi upp till huset mitt i natten... O.o nej tack! Vi hörs på tisdag, hoppas ni har det bra där hemma i stan (om ni nu bor där hah xD) Seeya, <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0