Haha jag glömde..

.. jag var ju i Lilla Stugan igår också (det är typiskt mig att glömma massa saker när jag bloggar, måste bli bättre på det). Vi skulle kollat på film men det var nåt fel med högtalarna och tvn så det kom inget ljud när de pratade, bara musik. Så i stället satt vi och berättade spökhistorier och annat läskigt. Haha och på torsdag skulle Ata kanske ta med sig sitt wiegjiboard (helt felt stavat haha). Läskigt! Får se om jag går..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känns som en slappdag, pga det tråkiga vädret. Vad hände egentligen? Det var ju så varmt i lördags när jag var med Alitzel (ser ni, ännu en grej jag glömde skriva xP).
Fast nu fick jag just ett sms från Carro som undrade ifall jag ville göra nåt.. så det kanske blir att jag gör nåt ändå. Haha får jag chansen så tar jag den alltid :) Bloggar i alla fall lite senare, ska försöka lägga upp något kul hehe.. ;) Ha en fortsatt bra dag! Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0