HAHA OMG!!!

Hahaha gissa vad jag har upptäckt??! Jag sitter och tittar på Robyns video Be Mine, när jag ser att de filmar på min gata i början av videon!!! Hahaha omg va coolt xD!! Haha det tycker jag i alla fall!! :D Haha jag har aldrig märkt det förut, eftersom det är första gången jag ser videon! xD Haha det är därför man ska se musikvideor, för att se om de filmar på ens gata haha :D Ville bara berätta det haha! Såå coolt enligt mig ^^ Kolla på videon, det där huset med nr 6 är på min gata, och när de går vid ett hus med loftgång med träd och nästan bredvid ett soprum, det är också min gata xD Aja nu ska jag sluta tjata om min coola gata haha, men ärligt det är ju fett coolt egentligen? Likson ca 5 miljoner people har sett min gata utan att de är medvetna om det haha! Så tråkig jag är haha men så är det i mitt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0