Hemma igen! :D

Heej alla söta läsare! Nu är jag hemma från en rolig "helg" (sön-tis) på Carros landställe! Vi hade det väldigt kul och vi tog mycket bilder. Ska lägga upp massor senare i kväll eller när jag kommer hem från Gotland. Åker ju imorn och måste packa om. Får även bilderna från Yogi säkert nästa vecka så då blir det ännu fler bilder då =) Ja vad har vi gjort? Vi kollade på Vacancy com jag skrev i förra inlägget, vi har spelat spel, Alias, nåt med picasso och vilda gester. Det blev mycket skratt då haha!

Sen kollade vi på Psycho, den var inte så läskig, de andra garvade som fan när duschscenen kom. Jag var lite rädd, hehe, speciellt när "mamman" kommer inspringande med en kniv och ska döda tjejens syrra. Skitläskigt haha, det var baraq jag som tyckte det! x) Sen har vi väl gjort det vanliga, ätit, snackat, hoppat studsmatta. Hehe och Sara ramlade höhöhöhö, har film på det. Hehe, men hon gjorde inte illa sig som tur var :) Sen så flätade Sara inbakade flätor på oss alla och det var coolt, haha! Sen när jag vi tog ut det hade vi lockigt hår :D Jag vill ha lockigt hår!!

Efter att jag hade kommit hem idag stack jag till centrum med Sara och köpte ett par capri/harembyxor som jag hade sett i Göteborg. Haha de kostade bara 79 kr :O fast det stod 179... haha hon i kassan kanske gjorde nåt fel x) Hehe och i Göteborg hade de kostat 199 så där sparade jag lite på byxorna hehe. Jag köpte även ett par nya skor! Mörkbruna gladiatorskor/sandaler. Skitsnygga! Kan lägga upp bild sen om jag kommer ihåg.

Nä nu får jag inte sitta vid datorn länge, måste tvätta lite kläder som jag ska ha på Gotland. Men alla får ha det så bra så ses vi kanske ikväll? Eller imorn bitti? Annars på söndag :) Ha det bra! <3


Filmerna vi såg





Jag på studsmattan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0