Home sweet home

Nu är jag tillbaka efter en rolig dag. Mötte som sagt upp Sara och så åkte vi till Kallhällsbadet och badade. Det var ganska mycket folk men det gick att få en plats ändå. Vi var där en stund, och sen så åkte vi till Lilla Stugan och där kollade vi på The Mothman Prophecies. Den var ganska spännande men mest tragisk enligt mig :P Och nu är jag hemma. Så det är vad jag har gjort idag, finns inte så mycket att skriva om det haha ;) Nu sitter jag här och lyssnar på musik som vanligt. Kommer antagligen sitta här vid datorn ett tag till innan jag går och lägger mig. Kanske bloggar igen, men vad jag ska blogga om vet jag inte xP Det blir nog mer intressanta saker att blogga om senare när jag börjar gymnasiet :) Ni får bilder nu istället!



Jag och Sara :)



Jag på stranden x)



Min outfit xP



Haha mina ben ^^



Lite träd ;)



Filmen vi såg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0