Julia är så weird på kvällen xD och en jävla bokmal haha xD

Godkväll mina kära läsare x) Ska snart sova, ska ju upp tidigt imorn. Hur fan det nu ska gå hehe. Har läst hela kvällen. Haha, när jag börjar kan jag verkligen inte sluta xD Har läst nästan 300 sidor i boken haha okej.. 280 då men nästan haha! ;) Nu tänker ni väl: herregud hur fan orkar hon O.o <---- och så sitter ni med en sån min xD Men gillar man böcker så gör man ^^ Ja, jag måste fan sova strax, men jag vill inte! xD Aja, ni kommer säkert vara uppe i några timmar till. Är redan avundsjuk haha xP Bloggar imorn ifall jag hinner innan jag drar ut och träffar min mentor. Vi ska btw på något museum (kan fan inte stava rätt..xD), och sen ska vi vara med och måla själva eller nåt hehe. Bra med.... vad fan heter det nu igen... -.- nåt på A tror jag... när man är, inte karismatisk, asså när man gör saker som är typ lite konstnärliga och det kallas nåt... hmm... men fan vad jobbigt det är när man inte kommer på det man vill säga/skriva... artistisk? nä fan så heter det inte.. men nåt i den stilen i alla fall. Kommer säkert komma på det när jag ligger i sängen och ska sova, haha det skulle vara sååå typiskt mig :P Men aja om ni kommer på vad jag menar (troligen inte), så kan ni ju alltid slänga en kommentar och hjälpa mig på traven haha! Godnatt alla så ses vi imorn! Puss :)

Boken jag läser just nu. Bra, rekomenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0