Lista :)

Eftersom min käre vän Carro gillar att läsa såna här listor så fyllde jag i en hihi :)

1. Fullständigt namn? - Julia Maria Hedlund
2. Exakt ålder? -  16 (och lite till hehe)
3. Vart bor? - Hemma
4. Bor tillsammans med? - Mamma
5. Husdjur? - Katt och kanin
6. Färg på ditt hus? - Blå-grönt typ
7. När är du född? - 5 mars ;)
8. Klass? - Börjar 1an på gymnasiet i höst
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 (förhoppningsvis haha)
10. Något jobb? - sommarjobb :P
11. När ska du sova ikväll? - det får jag väl se ;)
12. är du bög? nöö
13. Duschat idag? - haha nej
14. Kramat någon idag? - nepp
15. Pussat någon idag? - nope
16. Vad har du ätit idag? - en macka :P
17. Dagens klädsel? - haha har inte klätt på mig än ^^
19. Dagens sötnos? -  min söta katt ;D
20. Dagens roligaste? - ingen XD
21. Har du många vänner? - jag har så det räcker ;)
22. Hur många har du kysst? -  kan inte räkna.. xD
23. Vem kramade du senast? - Öh.. var det Yogi kanske?
24. Hur många vill du ha sex med? -  Jag vet inte xD det är inte antalet som spelar någon roll
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - ööh kmr inte ihåg hur många :P
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen typ :P
27. Har du pojk-/flickvän? - ne
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - YEsyes :-), från Nina

FAVORIT:
31. Film? - Svårt... Black Swan, The Butterfly Effect, Remember Me mfl.
32. Låt? - hur många som helst! men just nu: Man Down - Rihanna
33. Mat? - Fisk ^^
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - Stockholm, eller Göteborg haha
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Typ musik
40. År? - vet inte

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -  T
42. Personen du kysste? - kmr inte ihåg men tror det var S
43. Gången du spydde? - ett år sen
44. Gången du grät? - säkert nån dag den här veckan
45. Pizzan du åt? - kmr inte ihåg!!!
46. Gången du var i göteborg? - haha tre dar sen ^^
47. Gången du var i stockholm? - är där nu
48. Gången du var full? - hehe det här ska vi inte prata om nu va ;)
49. Gången du var hög? - aldrig!
50. Personen som såg dig gråta? - Carro kanske.. eller min mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? -  inga spel alls! men annars datorspel
55. Singel eller upptagen? - beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - beror på
59. Big brother eller paradise hotel? - båda är bajs
60. Svart hår eller blont? - men guud, båda <3
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa såklart
62. Choklad eller lakrits? - Choklad! <3
63. Göteborg eller stockholm? - båda!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänsterhänt xD
65. Coca cola eller fanta? - colaa
66. Pizza eller kebab? -  Kebaab!
67. Randigt eller prickigt? - Rutigt! haha skoja, nä men båda
68. Älska eller älskas? - ALLA SKA ÄLSKA OCH ÄLSKAS xD
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? -  Hur lätt är det att räkna upp det? :P det är inte precis så att jag håller koll på det xD men de vet vilka de är
71. Personer du hatar? - brukar inet hata folk, men jag har en på min lista iaf!
72. Personer som sagt jag älskar dig? -  De som menar det har sagt det!
74. Glassar du ätit på en dag? - kmr inte ihåg, säkert ett helt paket
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingaa
76. Gånger du haft minnesluckor? - typ aldrig
77. Piercingar har du har? - ingaa
78. Personer du saknar just nu? - En <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många gånger..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - de du ;D <3
81. Ska du träffa imorgon? -  Nina
82. sjöng du senast för? - Mamma typ
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Carro
84. Spelade du tv-spel med senast? - det va läängesen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - hihi hemligt ^^
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahaha jag vet vem men ni får inte veta xD
87. Förtjänar att dö? - de jag anser inte borde leva
89. Vill du sova brevid inatt? - men sluta sukta mig nu med såna här frågor xP <3

VAD:
90. Gör dig glad? - personer som får mig glad såklart :)
91. Gör dig ledsen? - gamla minnen
92. Vad vill du helst göra nu? - vet inte :p
93. Önskar du att du slapp göra? - ta itu med allt skit
94. Vill du ha nu? - dig <3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vad som helst
96 Längtar du till? - augusti <3
97. Tycker du om dina betyg? -  bra men jag vill alltid ha bättre :P
98. Ångrar du i ditt liv? - mycket men man ska inte ångra sig man kan ändå inte göra något åt det, och pga det du gjorde gör att du står där du är nu
99.Är det bästa som har hänt dig? - Hmm.. att jag fick träffa dig <3
100. Din största fobi? typ larver, eller att spy, eller att åka atmos fear igen xD


Kommentarer
Postat av: Carro <3

Yees äntligen en lista!:D

2011-07-16 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0