Må ni 92 personer som omkom vila i frid <3

Godkväll. Är inte på värsta bästa humöret för att blogga men kan väl skriva lite ändå. Hemskt det här med Norge. Nu är det visst 85 ungdomar som dog på ön. det är ju förjävligt. Jag förstår inte vad det är för fel på vissa människor. Och det är ju ännu hemskare när det är just ungdomar, de hade en framtid som blev totalförstörd pga en man! Hemskt.. Och sättet han sköt de också.. gick bara lugt runt och sköt som om det var vardagsmat för honom. Och sköt vissa fler gånger för att verkligen se till så att de dog. Sen att flera drunknade när de försökte simma in mot fastlandet är ju också så hemskt. Usch säger jag bara! Skänker mina tankar till alla drabbade och deras nära och kära. Vårt kära grannland Norge! <3

Nej usch nu vill jag inte prata om hemska saker mer. Kan ju skriva lite om vad jag ska göra den närmaste tiden. Ska ju som sagt till Carros landställe med Yogi och Sara imorn. Vi stannar där tills tisdag. Sen på onsdag åker jag tidigt till Gotland och kommer hem på natten till söndag. Så det kommer antagligen inte bli någon bloggning under den tiden då jag inte har tillgång till någon dator. Ska ju fan tälta på Gotland haha, jag är inte ens säker på att det finns toalett xD!! Men ska försöka hinna blogga mellan Carros landställe och Gotland. Annars får ni uppdatering i helgen efter att jag har kommit hem.

Jaa ni, vad mer kan jag skriva om? Om ni har några förslag så är det bara att skriva :) Började kolla på Harry Potteroch Fenixorden, men min mamma ville se på Sex and the city 2 så jag orkade inte. Så nu sitter jag här i stället. Efter incidenten i Norge har jag tänkt lite. (Eller jag improviserar nu men vi får se vart jag kommer haha). Tänk alla de ungdomar som dog. De kanske aldrig fick chansen att uppfylla sina drömmar... så därför känner jag att jag i alla fall borde göra det, jag som har chansen och faktiskt har turen att leva. Så det är vad jag borde göra. Duh kanske ni tänker, men så enkelt har det inte alltid varit för mig. Man tvekar, velar, är jag tillräckligt bra för att nå dit jag vill? Är jag verkligen säker på att jag ens vill nå dit? Ja det finns mycket frågor när der gäller ens drömmar. Men jag tror i alla fall att man ångrar sig om man åtminstone inte ens försöker åstadkomma något med sina drömmar. Hah, jag önskar att jag kunde tänka så här när jag tvekar :) Får väl försöka komma ihåg det!

Shit, nu känns det som om jag har massor att skriva men jag vet bara inte riktigt vad :P Skulle kunna skriva flera sidor, så som jag brukade göra. Tanken slår mig: Varför slutade jag? Varför gav jag upp något jag består av bara för att något eller någon fick mig att snubbla en bit på vägen? Borde börja igen.. vare sig det är bra eller inte så är det att man försöker som räknas :)

Nej nu ska jag låta er vila ögonen lite från min text hehe, och hitta på något annat här på datorn. Bloggar förhoppningsvis imorn (om jag hinner). Måste packa innan jag möter Carro och de andra.
Men annars hörs vi! Ha det så bra, och tänk på Norge <3
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0