Mitt första inlägg!

Det här är då mitt första inlägg på denna blogg. Hade som sagt en blogg förut. Chicflick.blogg.se, men där har jag nu slutat blogga och fortsätter här i stället. Ville börja om helt på nytt i bloggvärlden, hehe. Vem är jag? Jag är då Julia, en 16-årig tjej som börjar ettan på gymnasiet i höst. Kommer gå det samhällsvetenskapliga programmet på Balckebergs gymnasium. Haha, vi får se hur det går. På fritiden är jag med mina närmaste vänner, sjunger i mitt band, och spelar musik hemma. Gör även massa andra saker men dessa är nog de viktigaste. Om det är något mer ni undrar om mig är det bara att kommentera och fråga. Eller mejla mig på [email protected].

Slänger upp en somrig bild också så ni vet hur jag ser ut. Och jag ska snart fixa bloggdesignen, min kära vän Yogi (johannamj.blogg.se) ska hjälpa mig :) Tills dess får ni nöja er med denna fula design, men är det inte sant som man säger? Att det är innehållet som räknas? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0