Mje mje, dålig på rubriker ...

Godmorgon! Vaknade för typ lite mer än en timme sen och har hunnit äta frukost och duschat. Nu sitter jag här och håller på och fönar håret som vanligt haha! Ska hem till Fatima när jag är klar. Det är väl vad som händer idag. Orkar ändå inte göra så mycket, är så trött hela tiden. Jag förstår inte hur jag ska orka vara pigg när skolan börjar. Usch, snart måste man börja plugga igen :( jag vill inte blää!! Men förhoppningsvis får jag mer motivation pga att det är gymnasiet och allt är nytt :P men man vet ju aldrig, jag kanske fortsätter att vara trött...

Och nu sitter jag här och funderar över vad jag gjorde igår, men jag kommer inte ihåg... O.O ööh ja jag får väl kolla min blogg och läsa om vad jag gjorde haha xD Jag kanske inte gjorde nåt speciellt? Kanske är därför jag inte kommer ihåg det x) Aja nu ska jag sluta snacka om skumma saker och fortsätta göra mig färdig. Bloggar senare, ciao! =)

Haha, jag hade tråkigt så jag laddade ner en app där man sminkar tjejer xD Visst blev hon snygg? :P Liknar hon inte mig lite hahaha?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0