Movietaaajm!

Hej igen! Blev inget med Fatima så jag gick till Lilla Stugan i stället. Vi hade filmkväll och tittade på två filmer. De var bra fast jag gillade inte slutet på någon av dem. Ganska tragiska faktiskt.. Haha vad är det med oss att kolla på tragiska filmer i Lilla Stugan? xD Vi tittade i alla fall på The Skeleton Key med Kate Hudson. Och The Butterfly Effect med Ashton Kutcher. Skitbra film! (den med Ashton alltså), den andra var ganska bra, men inte lika bra, hehe.

Jag vet att jag ska berätta om Göteborg, men jag gör det snart för jag orkar bara inte nu haha :)

Började kolla på Sweet Home Alabama med min morsa men hon hade redan sett den (xD) så vi bytte till Eclipse, men nu fick hon fortsätta kolla själv för jag skulle in på msn och planera morgondagen med Yogi och Carro x) Men kanske (haha råkade skriva kanke, är för trött nu) fortsätter att kolla på den senare.
Juste, när jag mötte (skrev nötte haha) upp min mamma efter Lilla Stugan så hade hon träffat på en gammal kompis. Han är liksom lite känd, i alla fall förr i tiden (låter som väldigt uråldrigt men han är inte så gammal). I alla fall. Vi skulle ha träffats för längesen och typ spelat musik tillsammans men det har aldrig blivit av. Haha han hade varit i USA och ska typ spela in en skiva där. Så jävla coolt!! Han kanske kan fixa nåt till mig? ^^ Men aja vi ska i alla fall försöka träffas sen alla tre och lira lite :)

Blää nu lackar min msn, jag orkar inte!!!! -.-
Guud jag längtar tills augusti, bara 18 dagar kvar... stå ut, stå ut, jag saknar dig så mycket! <333333333333
FUCK MY LIFE,,,,, bokstavligt talat :(
Aja nu orkar jag inte skriva nå mer... seya later när jag orkar, byye!

Filmerna vi såg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0