Onödigt hehe ;)

Anledningen till att jag knappt har bloggat idag är för att jag inte har något att skriva xP Var i alla fall hos Fatima. Det var kul. Sen så har jag suttit vid datorn resten av kvällen typ. Kollade igenom gamla saker jag skrivit. Det väcker minnen. Åh nu längtar jag igen. 15 dagar kvar. Det går fort nu. Imorn vet jag inte vad jag ska göra, får väl se om jag hittar på nåt. Borde kanske läsa mer haha ;) Får väl göra det snart. Sen har jag fått stopp i musiken. Haha det låter lite skumt, men det jag menar är att jag inte vet vad jag ska lyssna på. Lyssnar typ på samma låtar hela tiden. Skitirriterande, för snart tröttnar jag väl på dem och det vill jag ju inte :)
Vad har jag mer gjort? Ätit, haha. Sen har jag väl försökt spela lite gitarr och sjunga, men det gick bajs så jag gav upp. Vilket jag inte borde, har ju blivit bättre på att ha tålamod (trodde jag). Men men, man kan ju inte alltid vara på topp.. Nu ska jag fortsätta sitta här och uggla framför datorn. Jag har inget liv haha xD Seeya soon!

Min nya tröja som jag hade på mig idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0