Ooops :S

Hehe, bloggade inte igår. Me var så trött, kom hem vid halv två så då förstår ni att jag bara ville sova x) Carro och Yogi var i alla fall här och vi tittade på Hannah Montana the movie. Haha asså jag dör av garv åt vissa saker i filmen!! xD Sen höll jag på att gråta också :P Haha och sen så ville Carro ta lite bilder med min webcam. Det är ju den som är så jävla dålig... MEN, det visade sig att jag hade glömt att ta bort skyddsplasten -.- så den var ju inte alls dålig. den var ju faktiskt väldigt bra hah! Så vi tog lite roliga bilder som nu ligger på facebook x) Sen så spelade vi lite på min gitarr och jag visade dem min nya låt :)

Efter att de hade gått så åkte jag och min mamma till hennes kompis, och min mamma jobbade lite i trädgården. Medan åt jag massa vinbär hähähä! Sen drog vi vidare till Vällingby för att se sista Harry Potterfilmen. Den var väldigt många som såg den. Haha och de som satt framför oss garvade väldigt kul på vissa ställen i filmen, så jag var också tvungen att skratta då xP Filmen var i alla fall ganska bra. Inte den bästa men ändå bra. Sorglig men också ganska komisk. Vissa scener var lite konstiga och förstörde lite enligt mig. Och så hände det inte så jättemycket typ. Mest krig etc, och det här med "slutet". Aja, men den var ändå bra :)

Nu sitter jag här, vilket jag har gjort i snart två timmar... hehe ;D gick upp lite efter 12 och rensade runt bland mina bilder på min mobil och på datorn. Så nu är det klart! Jag vet att jag ska berätta om Göteborg men jag gör det när jag har fått alla bilder av Yogi. Så att ni får bilder och text blandat :)

Idag händer inte så mycket. Ska nog vara hemma hela dagen. Orkar inte fixa mig haha! Men det är ändå skönt med en slappdag! :) Nästa vecka har jag inte heller något planerat.. Får väl se vad jag gör då. Men veckan efter det så åker jag till Gotland med min mamma. Det ska bli kul! =)
Nej nu ska jag fortsätta surfa på datorn, see ya! Kraamis <3













Snodde de här två från Yogis blogg (johannamj.blogg.se), därför är de lite oskarpa pga det ;)





Hos min mammas kompis







Uppätna vinbär hihi! ^^



Jag hittade smultron oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0