Sista inlägget inför resan.

SIsta inlägget för ikväll. Måste sova snart, ska upp fyra imorn, möta Yogi och Sara kvart i fem på torget. Sedan åker vi till centralen ock möter Carro innan vi tar tåget till Göteborg. Så kommer antagligen inte blogga imorn på morgonen. Sen får vi se om jag bloggar något under min vistelse i Göteborg, för jag har inte lärt mig hur jag ska mobilblogga än... men Yogi kanske vet hur man gör. Annars får ni återkomma sent på onsdag kväll eller på torsdag. Då ska jag ha bloggat igen och berättat om hur alllting var :) Nu har jag i alla fall packat allt, förutom det jag ska använda imorn på morgonen innan jag beger mig iväg. Var i Kista med Sara och köpte det sista jag behövde inför resan. Haha det var pinsamt när jag skulle kolla efter en bok. De hade tyvärr inte den sen haha. Orkar inte berätta om den händelsen, den var nog inte så intressant för era öron =) Nu känner jag att ögonlocken sakta sakta vill stängas så det är nog bäst att jag sover nu så att jag åtminstone kanske får högst fem timmars sömn.. :( Aja, vi hörs på onsdag kväll, eller torsdag. Hoppas alla får det trevligt, för det tänker jag ha i alla fall! Kram och godnatt, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0