Skumma drömmar

Hejj! Idag är jag uppe lite tidigare. Har just duschat. Skulle ju träffat Rebecka och Carro idag i stan vid ett, men nu ver det nånting med Rebacka så hon kunde inte. Aja, vi får ses när vi kommer hem från Göteborg eller nåt. Men jag och Carro ska i alla fall göra nåt, och så ska vi se om Sara och Yogi också vill hänga på. drömde förresten massa konstigt. Ska försöka förklara, men när jag förklarar mina drömmar så brukar det bli lite virrigt, så bli inte förvånade ifall det blir det nu också. Det var typ i alla fall någon laga mat tävling, och jag var i ett lag. Vi höll på att samla ihop ingredienser och typ tallrikar och såna köksredskap. Sen så var jag tvungen att kolla i hemkunskapsboken på sidan 240. Så jag sprang till boken, vi var typ i ett varuhus. Men när jag skulle bläddra så kunde jag inte hitta sidan, men tillslut så gjorde jag det. Sen så förklarade en av mina lagkamrater varför jag inte skulle börja bläddra längst bak osv. Sen så var vi typ klara med maträtten, och den såg faktiskt väldigt god ut för att vara i en dröm. Det var nån gul sås typ och något i, kanske kycklig haha. Det låter inte så gott men det var det säkert. Sen typ så drömde jag också att jag och typ tre andra låg på mage och sjöng eller nåt. Sen var det typ en snubbe som skulle spela piano och så skulle jag sjunga någon låt... kommer inte ihåg vilken. Men han började spela fel så jag sjöng psalmen Du är en bön i stället xD Skitskumt. Sen så var jag typ i mitt rum och låg på mit säng. Och en viss person satt nedanför min säng. Och helt plötsligt ringde dennes mobiltelefon samtidigt som min. Det satt också någon annan i rummet och tittade på oss. I alla fall så började vi prata i telefon båda två. Och sen av någon skum anledning så puttade den andra i väg mig typ eller nåt. Skitkonstigt jag vet. Jag fattade vem denna satt och pratade med så jag blev typ lite ledsen i drömmen. Men sen efter denne hade pratat klart så sa personen till mig typ: om jag frågade om du ville gifta dig med mig, vad skulle du säga då? Det var väldigt konstigt för jag förstod att personen inte menade mig egentligen utan den som var i telefonen (fast denne hade lagt på). Det var konstigt. Men det konstigaste av allt var att jag drömde att hela min typ tandställning hade lossnat och var helt trasig och jag blödde i munnen och det gjorde så ont, och min mamma kunde inte hitta numret till tandläkaren, och han var typ på semester :S tur att det bara var en dröm. Haha, ja det var mina drömmar för natten det. Ganska många faktiskt. Sen drömde jag säkert lite till men de går inte att beskriva med ord hehe. Nu ska jag vänta på hur der blir med idag, och sen ska jag väl klä på mig och sånt. Vi hörs! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0