Slänger in en lista :)

Testet startar: 00:18
Jag heter: Julia
Min ålder är: 16år

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Oftast men inte alltid
Nöjd med mitt utseende?: samma som frågan innan
En typ som gillar att bråka?: Haha definitivt inte
Längre än 1.75cm?: Nepp
En person som älskar att retas?: Nej, gillar inte när folk retas med mig så därför gör jag inte det mot andra :)
Alltid glad?: Vem är det egentligen?
En kille?: Nää
En tjej?: Yes,
Super kär?: nje
Singel?: jepp
Positiv när det händer tråkiga saker?: ööh inte precis :P men vem är det egentligen när allt är skit? ^^
Neger?: vad är det här för fråga? o.O men nej

JAG BRUKAR
Se på tv?: ibland
Vara med mina vänner?: yes
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: haha alltid xD
Vara naken?: kanske det kanske
Be till gud?: beror på
Sova?: ja
Spionera om dina föräldrar har samlag?: ......
Sjunga i duschen?: inte längre
Skutta runt på stan som lilleskutt?: haha nej
Prata med dig själv framför spegeln?: händer väl
Stöta på andra fast du redan har en Pojkvän/flickvän?: nej
Gå till stan för att stila?: haha nejj
Åka buss?: japp

JAG HAR
Hamnat i bråk?: har väl de flesta
Blivit slagen?: inte på riktigt
Fått komplimanger av en okänd?: ja
Skrikit åt en okänd person?: vet inte
Klarat ett prov?: yes såklart
Sårat någon?: ja säkert
Ramlat ner för en trappa?: tror inte det :P
Slagit någon tillbaka?: ja antagligen
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nepp
Slagit en vän?: öh tror inte det
Druckit te?: yess
Kallat din vän för sexbomb?: haha neej
Stått på ett tak?: oja
Klagat på dig själv?: yess
Sagt fula ord till dina föräldrar?: jupp
Rymt hemifrån?: kanske... kmr inte ihåg
Fuskat på prov?: nä
Tagit droger?: nej
Rökt?: jepp
Gillat en av samma kön? yess
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: jepp

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [ ]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: jepp
Taxi?: jorå
Bil?: hehe aa
Flygplan?: yes
Moppe?: nä
Häst?: inte åkt men ja haha
Dubbeldäckare (buss)?: nä men "dubbeldäckare" på tunnelbana i tyskland xD
Helikopter?: nej
Ambulans?: nope
En röd Bmw?: vet inte
En gul Volvo?: haha vet inte
En vit Saab?: don't know :)


TESTET
Var skitkul?: det var okej
Var spännande?: sådär
Roligt?: kanske det
Säg ett valfritt ord: fuck
Vad ville du få ut av ordet?: vet inte det bara flög ur mig xD
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: jaadå
Vad ska du göra nu?: snart sova, men först lägga ut det här på bloggen :)
Vad är det för dag idag?: ööh... lördag har det väkl blivit efter tolvslaget..
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: nån av mina kompisar
Sista frågan, vad är klockan nu? - 00:25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0