Snart Gotland... :D och en liten bildbomb!

Godkväll sötnosar! Jag gick inte ifrån datorn som jag sa... typiskt mig haha! Sitter just nu och laddar ner låtar hehehe ;) Det tar lite tid men aja. Imornmåste jag upp halv fem för att duscha, och sen vid typ kvart i fem kommer min morbror och hämtar oss, och så åker vi till Nynäshamn där vi tar båten till Gotland! :DAsså nu när jag tänker efter förstår jag inte hur vi ska kunna tälta!! :O Ingen dusch i närheten (men det måste vi hitta), ingen el :O, ingenting typ :S Min mamma vill verkligen få mig att förstå mig på vildmarksliv.. Det enda som fattas är gitarren vid lägerelden xD Tyvärr kan jag inte ta med den, men en eld ska vi minsann (stavning?) ha! :D

Men det blir säkert kul, vi ska ju shoppa också, och åka till Lummelundagrottorna och ta specialgrejenturen som gör så att man får åka båt 500 meter in i grottan :D (inte den vanliga guidade turen). Sen ska vi väl bada och åka till Kneippbyns vattenbad, om det blir fint väder såklart. Annars vet jag inte vad vi gör x)

Nu är jag så trött så jag inte riktigt orkar hålla ögonen öppna, och min kropp känns helt död. Ska väl sova snart, ska bara ladda ner lite fler låtar.... :P Tänkte i alla fall bara blogga lite nu på kvällen så att ni får lite kompensation för att jag varit borta hehe :) Godnatt! Kram <3

Slänger in lite bilder för er skull :)

Först lite egobilder på mig haha!










Här sov vi!




Jag igen :D (det är ju ändå min blogg haha)


Vi plockade hallon :)


Lägger in fler bilder i ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0