Sommardag med kubb

Nu är jag hemma efter en trevlig dag i solen. Dagen började med att jag plingade på Nina, vi gick till centrum och mötte Alitzel. Vi väntade på Ibbe som var lite försenad. När hon äntligen kom gick vi och spelade kubb. Det var trevligt, fast jag och Nina förlorade.. men innerst inne så vann vi egentligen hehe. Sen efter att vi hade spelat klart gick vi till Alitzel en stund och fick träffa hennes kusin och faster från Mexico, det var lite pinsamt hehe. Sen så gick jag, Nina och Ibbe och handlade lite (eller de handlade xP) innan vi tog bussen hem. Haha vi orkade inte gå, men som tur var hade vi kort båda två (jag och Nina, Ibbe tog en annan buss), så vi kunde åka hem haha! Nu sitter jag här och har just ätit. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske försöka läsa lite, hur det nu ska gå, har inte gjort det på ganska länge. Borde bli bättre på det snart nu när jag har sommarlov och har tid att läsa, till skillnad från när jag går i skolan. Men vi får se ifall jag orkar det =)



Bild från idag när vi körde kubb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0