Sorry för ingen bloggning alls idag..

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat, men direkt när jag gick upp skulle vi iväg så jag hann inte ens sätta på datorn. Har i alla fall som sagt varit hos min mammas kompis och hans fru och jobbat i deras trädgård. Det gick bra. Sen bjöd de oss på lunch, det blev wraps med coleslaw. Riktigt gott faktiskt. Sen jobbade vi lite till, och sen grillade vi och åt god middag. Vi åkte hem vid halv tio ungefär, och nu sitter jag här. Finns inte så mycket mer att säga om dagen förutom att den har varit trevlig. Nu har jag ont i kroppen, så ska vila lite. Fick ont i höften idag när jag jobbade också, så får nog ta och kolla upp det. Har haft problem med det förut. Men nu verkar det ha kommit tillbaka.. i alla fall när jag anstränger kroppen. Inte bra, det måste fixas. Sen så måste jag hinna packa till Göteborg också. Gud, det är så mycket jag måste göra och ska hinna med. Och nu är jag ju ledig (typ) så då borde jag ju hinna allt jag ska göra. Men nej, det gör jag ändå inte. Men, men, får väl försöka ta och rensa vidare i mitt rum och sälja massa grejer på loppis (min mamma hörde om något bra ställe i Täby), så att jag kan få det fint på riktigt i mitt rum snart.. Och så börjar skolan snart... Det känns verkligen som om det här sommarlovet har försvunnit så här snabbt. Visserligen är det en måad kvar tills jag börjar men ändå, det går snabbt! Aja, nu ska jag inte skriva mer, är så trött. Kanske lägger in ett inlägg senare med några (tråkiga) bilder (okej.. tre) som jag tog idag. Bara för att liksom.. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0