Tighta jeans vs. Baggy jeans

Godmorgon! Gick upp för typ en halvtimme sen, därav varför jag inte har bloggat nu på morgonen. Men det är ju sommarlov, och idag ville jag slappa lite extra. Idag händer inet så mycket, skulle åkt och badat med jag skulle inte ha hunnit det, eftersom jag ska iväg vid tre. Sen ikväl blir det väl att ha fredagsmys eller nåt sånt :) Kanske kolla på någon film vem vet? Haha okej nu byter jag ämne helt, men en grej som jag har kommit fram till nu är att jag har tröttnat på tajta jeans. Förut hade jag det nästan hela tiden och ville att de skulle sitta så tajt som möjligt. Men nu har jag liksom ändrat mig helt och vill ha lite baggyjeans istället. Haha så kan det gå. Nä, men man ändrar väl sina åsikter om kläder ibland. Så idag har jag på mig för stora jeans haha, har nog aldrig haft det förut, inte med flit i alla fall xP Nej nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack om jeans. Hoppas alla får en trevlig dag så hörs vi ikväll. See ya!



En jävligt dålig webbcambild på mina jeans xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0