Vad jag gjort de senaste dagarna!

I söndag var jag med Carro i Kista, och jag köpte en Jet Set klocka. Kostade bara 300kr, det var rea och alla kostade så mycket oavsett vad det föregående priset var. Jag köpte i alla fall den sista i denna modell, hehe. Snygg va? Sen gick vi hem till henne, och var där en stund. Sen åkte vi tillbaka till Kista för att fixa klockan (så att den skulle passa min arm), och Carro skulle också köpa en klocka som hon såg. Då frågade hon som jobbade vart jag hade köpt klockan, då sa jag här. Haha, det hade varit en tjej precis nyligen som ville ha den jag köpte men då var de slut. Så tur att jag köpte den haha!



Snygg!



Mina och Carros fötter!



Haha när jag och Carro var på Max hade jag lite kul med mina gummisnoddar xD
(har tandställning, så använder gummisnoddar för att fixa bettet ellerr nåt)


Sen igår var jag och Yogi hemma hos Carro och vi kollade på Jurtjurkogården (tror den är felstavad på det sättet). Gud va rädd jag blev, det var såå spännande. Men slutat var dåligt :(



Gott till filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0