VÅR VÄN KUUNGEEN! <3

Är nuu hemma efter en mycket rolig kväll med Sara och Carro. Haha, gud det har varit en flummig kväll. Haha det finns inte så mycket att säga förutom att vi drack lite öl hehe och rökte. Det slutade med att jag rullade ner för backen på Truddan. Det går inte att beskriva känslan, det var typ det roligaste i hela mitt liv att rulla nerför den där backen! :D och vår käre vän kungen, åh va vi älskar honom fast han smakar skit haha! Orkar inte förklara det är ett internt skämt :) Nu ska jag snart sova, ska bara vara inne på datorn en stund. Förresten, nuuu kan ja äntligen ladda ner appar till min iPhone (lite efter jag vet men aja, bättre sent än aldrig hehehehe). Imorn ska jag träffa Nina, Alitzel och Ibbe, ska bli kuul! Gonatt till er som ska sova nu haha! För det ska inte jag ;)



Jag tror jag är fett cool för att jag rökte men det är jag inte haha!



Här kommer fullis 1 och fullis 2, fullis 3 står bakom kameran.



Jag helt fucking störd när jag rullar ner för backen.



Ännu dummare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0