am i better off dead? am i better off a quitter?

Hello! Är nu hemma från en ganska kort dag i skolan (så skönt!). Dagen har faktiskt varit bra haha. Hann tyvärr (såklart) inte med någon matte imorse. Men vad hade jag väntat mig liksom? ;) Men vi hade iaf matte så då hann jag nästanklart med det avsnittet som vi just börjat med. Formler osv. Sen så hade de andra engelska-novelldiskussion (jag hade ju igår), så jag hade håltimme. Då satt vi i matsalen och gjorde mer matte haha! Då blir Janne glad :D

Sen hade vi samhällskunskap (med Janne xD) och då fick vi skriva en analys om MR-dagarna. Jag skrev om barn som blivit traumatiserade av krig. Vi skule egentligen lämnat in den i slutet på lektionen, men vi får lite tid imorn också. Haha om man är smart skriver man ju klart den hemma. Jag ska nog skriva imorn och kolla igenom anteckningarna från MR-dagarna. Jag glömde de hemma så jag fick skriva analys ur mitt minne haha. Så det blev lite halvflummigt. Men jag kunde ändå väldigt mycket ändå :)

Nu är det så skönt att få vara hemma. Ska försöka göra lite matte, måste blir klar med upgifterna. Åååh kom just på... imorn ska vi i bandet repa, men också... gå på bio och se Breaking Dawn! :D Vad kul det kommer bli. Men haha jag kommer nog inte hinna hem efter skolan. Jag slutar kvart i fyra med idrott och så måste jag duscha, och vi ska mötas lite tidigare och köpa biljetter. Så haha jag får väl lämna idrottskläderna i skolan.
Haha jag vågar nog inte gymma själv på fredag, och Helena kommer nog inte orka heller eftersom hon är tillbaka från New York på fredag, och då har hon nog Jetlag x)

Tror nog att jag ska börja läsa lite i nån utan böckerna jag lånade. Måste kanske lämna tillbaka de snart... Sen har jag en bok som är vääldigt försenad. Men jag orkar bara inte pallra mig iväg till biblan x)

Aja, bloggar mer senare. Nu ska jag vila lite och äta nåt, åt ju ingen lunch idag, bara mackor och frukt :P Vi hörs!



smile baby, smile for me please.



puss till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0