Blacksheep.

Godmorgon! Anledningen till att jag bloggar nu vid nio (då de flesta har skola eller jobbar ;)) är för att vi har randig förmiddag, så jag börjar inte förrens tio över tolv! Men jag måste åka lite efter elva så det blir inte så mycket ledighet ändå. Borde göra klart min matte nu på morgonen, men hur ska jag hinna med det, och att typ duscha och fixa mig + äta frukost? :( aja vi får se hur jag löser det.

Skoldagen igår var väl ganska bra. Vi fick nya placeringar på franskan så nu sitter jag längre fram. Sen hade halva klassen (jag) engelska novelldiskussion. Det gick väl typ okej bra, snackade inte så mycket. Men vi får säkert fler chanser att visa vad vi kan muntligt.

Sen på eftermiddagen åkte vi med klassen till SVT och fick en runftur där. Det var väl ganska kul. Lite under min förväntan. Såg inga kändisar typ :( men vi fick iaf se "rummet" där de spelar in alla nyhetsgrejer. Och vi fick stå framför kameran vid vädersgrejen och fick ha en greenscreenduk, och om man t.ex. la den på huvudet fick huvudet samma "färg" som bakgrunden. Alltså blev osynlig xD Sen fick vi kolla lite där de gjorde dekor och sånt, och i några studios. Men  inte i alla, för i två var det typ sändning (bolibompa haha).

Sen hade jag bråttom, var skitstressad och hungrig. Men åkte iaf till Västra skogen för och vänta på de andra så att vi kunde gå till Blacksheep. Eftet ett tag när jag väntat med Nathalie en stund så kom de, och vi kunde bege oss ut haha. Blev lite piggare (mer hype egentligen), och det tog lite tid att komma till lokalen. Men när vi väl var framme var jag lite halvt scared, nej men det var lite spännande. Men när vi kom in dit och varit där ett tag så kändes det jättebra. Vi fick sätta upp vår lapp, kolla kunt på alla replokaler (som var hur fina som helst), kolla på scenerna etc. Jag bara älskade inredningen. Det var så mysigt. Förhopningsvis kan vi repa där i framtiden, men vi får se hur det blir. Jag skulle verkligen vilja det!

Kom hem vid typ nio kanske? Åt då mat typ och sen la jag mig. Var så trött!

Nu ska jag försöka duscha och sedan hinna med matten och allt annat skit... ååååh jag orkar inte med skolan, jag orkar inte! :( i värsta fall får jag väl göra matten i helgen... men jag kan ju inte vissa upgifter -.-

Bloggar när jag kommer hem (i eftermiddag), för nu har jag faktsikt inte mer tid till det. Vi hörs! Puss!



Lappen är nu uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0