damn.

Åhhh... hatar inte ni också när ni har sjungit/lyssnat på en låt ett tag och ba: woow den här texten är verkligen skitrbra, stämmer verkligen bra överrens med dig själv.. kanske en speciell mening?
jag älskar den här meningen i someone like you av adele:

- never mind i'll find someone like you

så klockren!.... tills jag inser att den inte alls går så utan:

- every night i find somone like you

man bara wtf? den där meningen säger mig ju inte ett skit...
FML, ändra texten fy fan så blir låten värdefull... -.-
det var bara det jag hade att säga.



VÄÄÄNTA... YES HAHA DET VAR BARA NÅGON LITEN JÄVEL SOM HADE SKRIVIT FEL.! YES HAHA JAG HADE RÄTT JÄVLA TÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0