don't you worry 'bout a thing.

Heej bloggen! Har inte hunnit blogga på hela dagen jag vet. Men jag varnade faktiskt igår att jag inte skulle hinna hem efter skolan (= ingen bloggning förrens på kvällen). Kom nyss hem, och nu har jag ont i magen :( kanske allt godis jag åt :'( aj aj. Vi såg iaf Breaking Dawn och den var faktiskt bra! Hehe ;) Sen så "repade" vi, alltså snackade om bandet etc... haha och herregud Yogi, där gjorde du nåt riktigt coolt! Haha skriver inte vad som hände men det var iaf skitcoolt! ;P

I skolan idag så var det väl okej. Hade historia först och då antecknade jag vad han snackade om (Amerikanska revolutionen). Jag lärde mig faktiskt mycket, haha kan det redan nu. Sen så hade vi matte.... fy fan säger jag bara. Mönster och formler.... jag fattar NADA! Det är första gången i världshistorien för mig som jag öppnar bokem, tittar på första talet och ba: O.o fattar inte ett skit. jag förstår mig inte på matte.....

Hade iaf franska sen och det var faktiskt rätt kul. Vi snackade muntligt hela lektionen och det var skönt, jag kunde iaf säga något utan att känna mig totalt sämst haha. Efter det hade vi samhälle och jag skrev klart analysen. Sedan snackade vi om media etc, plus läste i boken. Vi ska ha ett eget arbete om medias roll i samhället. Ska bli ganska kul. Nu ska jag fan visa att jag kan!

Sista lektionen var idrott. FY FAN IGEN säger jag! Volleyboll..... fan vad jag hatar den sporten. Det gör så JÄÄÄVLA ont att slå "bagder/bagger"-slag.... fan vad ont det gjorde. Det kändes som om någon piskade mig på armarna..:(
Hata volleyboll! Fan aldrig mer.... synd för mig att vi har en till två lektioner kvar -.- fuck fuck in i helvetes fuck!
Aja, va fan, det är bara att bita ihop.

Åh är så trött nu... och så har jag ju ont i magen... uh inte kul. Imorn börjar jag iaf 9.55 men jag måste åka lite tidigare för att renskriva min franska (word fungerar ju inte på min dator -.-). Hoppas att skolans datorer vill samarbeta lite. 

Det är så skönt med fredag imorn. Har bara tre lektioner (ändå slutar jag halv tre..). Ska plugga lite med Helena efter skolan men sen på kvällen blir det belöning med myskväll. Sen i helgen måste jag plugga matte och naturkunskap... har ju rest på ekologin på tisdag :( Sen ska jag hinna provträna på friskis och svettis. Det ska iaf bli kul :) Men har iaf inget planerat den här helgen, tur! Jag måste ju få vila någon gång.

Måste btw boka om min tandläkartid som jag har på måndag. Ska till Botkyrka med RKUA då så kan inte gå till tandläkaren haha :P Sen har jag fått ett brev från kyrkan om ledargrejen. Om att jag snart kan bli färdig ledare typ, och om jag vill vara ledare på ett konfaläger osv. Haha vi får ju se hur det går xD Men måste säkert göra det för att få mitt intyg om att jag har gått klart ledarutbildningen :P

Nu ska jag sluta skriva och strax sova. Lägger in lite mer repbilder i ett eget inlägg (så blir Amanda och Yogi glada). Bye alla söta <3



hittade ingen bra bild, denna blev random ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0