goodbye my lover, goodbye my friend.

Tja bloggen! Var som sagt på ledarutbildningen igår. Fast det var mer som ett informationsmöte om Midnattsvolleybollen. Som tur är (hehe) är den nästa helg då jag är i Borås (åtekommer om det). Så jag slipper vara med och hjälpa till haha! ;) Efter "mötet" gick jag hem och gjorde nåt... vad kommer jag inte riktigt ihåg.

Var iaf i centrum med min mamma lite senare. Haha det var lite kul, för jag skulle kolla efter en vinterjacka, och de jag ville ha var från Intersport och kostade si sådär 2500 kr ;) Så nja, min mamma gick inte med på det... även fast jag föklarade att bra jackor kostar, och att hon ska vara glad över att jag inte vill ha en jacka för dubbelt så mycket :P Istället svarar hon att det säkert finns en bra jacka på exempelvi H&M för säkert mindre än 500-lappen. Surt gick vi dit och kollade runt.

Och vad händer? Jo, jag hittar en jacka för 400 spänn, som är tillräckligt varm för att ha ett tag till, snygg, och sitter bra på mig. -.- Typiskt när ens mamma ska ha rätt hela tiden haha! Skulle även köpt en tjockare halsduk (tub) från gina. Men de finaste färgerna var slut så nu fanns det bara fula mindre fina kvar :/ Men såg en mörkblå i Vällingby som jag kanske ska köpa om den finns kvar... Köpte iaf även två filmer och ett par asmysiga strumpor! :D

Haha sen så stack vi till Burger King och köpte med oss hem, och satt här och vräkte i oss det ena och det andra. Herregud, vad hände med vårt: Det här är sista gången vi äter onyttigt. Imorn blir det nyttigt!
Hur många gånger har vi inte sagt det där haha? Gud, jag har ingen självdiciplin...

Idag så var halva klassen på mäskliga rättighetsdagar i stan, (imorn ska vi den andra halvan gå). Så det var ganska mysigt med halvklass :) Haha på idrotten lekte vi lekar. Och usch, i slutet skulle Kikki tvinga oss att göra stenhård flås, och sedan plankan. Fy fan vad jag dog haha. Men det lönar väl sig i slutändan antar jag :)
Jag kommer väl tacka henne när jag vid 60 års ålder är pigg som en lärka och kan springa maraton hahaha!

Sen så fick vi tillbaka våra historieinlämningar och jag fick B!!! :D Fy fan vad glad jag blev. Speciellt eftersom att jag fick F på provet... (jag var inte den enda som tur är..) Och sen så fick jag C på svenska-teateranalysen. Det är jag nöjd med eftersom att jag var sjuk när jag skrev den ^^

Så min dag har varit superbra! Vilket inte händer så ofta. Men det är väl bra antar jag :) Haha det enda som är lite förvirrande är att jag har två extrabiljetter tills imorn, och jag vet inte vilka som ska ha dem haha! Aja... det löser väl sig, som allt annat :P

Nu ska jag snart läsa klart min engelskabok. Sedanska jag försöká göra lite av uppgifterna i svenskan. Det är väldigt svårt faktiskt. Men jag måste görat' (xD), eftersom vi har prov på måndag, och jag kan inte allt än :S

Bloggar nog senare ikväll, och ska då lägga in bilder. Har inte orkat göra det, och speciellt inte nu när jag kom hem, men ni får dem senare :) Bye my lovers <3

BTW: I lördags var det Alla Krossade Hjärtans Dag! passade mig utmärkt! <'3


åh du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig.
men allt jag gör är förgäves.
ditt hjärta finns redan hos någon annan.
men om du ändrar dig,
står jag här
redo att ta emot dig med min kärlek
föralltid.

together forever never apart, maybe in distance but never in heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0