happy halloween.

Hej bloggen! Var nys ute och träffade Yogi och Sara en stund. Vi gick och hyrde två filmer (och jag köpte en till mig). Haha snubben i affären fattade typ ingenting.... xD Vi (elr yogi xd) köpte även lite godis och läsk etc. Nu ligger jag här i min säng och fryser haha. Det var så kallt ute :S Min mamma är inte bra på att avgöra vädret.

De andra kommer iaf ikväll nån gång, då blir det filmtaajm! Tills dess ska jag nog städa lite, och även göra lite läxor, tyvär. Jag kan ju iaf läsa klart till de sidor vi ska läsa i engelskboken. Det är ju inte så svårt. Sen ska jag försöka hitta papprerna med frågor som man skulle svara på. Jag har bergis glömt det i skolan >.<

Haha juste, när vi var ute och skulle gå hem körde en stor polisbil bredvid oss, och helt plötsligt stannar den och den ena mannen bara: har ni sett en blodig ung man. Vi bara: nej. Haha de såg lite skeptiskt ut. Det är så läskigt att prata med poliser för det känns som om de aldrig tror på en bara för att man är ungdom :P Men vi talade sanning iaf :)

Nu ska jag läsa lite så hörs vi senare innan de andra kommer. Kram.

Ska förresten inte till kyrkogården ikväll, vi tar det imorn istället  ^^


Filmen jag köpte :P





Filmerna vi hyrde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0