how come when i reach out my finger, it feels like more than distance between us?

Hej alla sköna bloggläsare! Slutade tidigare idag, hade ingen svenska, vi fick kompledigt för teatern vi var på för ett tag sen. Skönt att vara hemma innan tre för en gångs skull. Dagen började ju med idrott. Det var faktiskt inte så hemskt att stiga upp på morgonen. Däremot var idrotten hemsk! Vi började med att värma upp med hopprep. Inte kul att hoppa oavbrutet så fort du kan i en minut, och sedan fortsätta hoppa (fast lite lugnare) i 30 sek. Och sedan göra om det där tre gånger. Alltså min kondis suger verkligen! Sen skulle vi iaf köra flåsbingo. Man fick ett papper med typ 10 rutor, och varje ruta var delad i två. Då kunde det t.ex. stå: 7/3. Då skulle man välja en styrkeövning, exempelvis armhävningar, och göra 7st såna. Och sedan springa 3 varv i en annan sal. Sen kunde det också stå 2/8, vilket var jobbigt för då var man tvungen att springa många varv! Det var hemskt! Jag mådde illa också helt plötsligt så jag gick ut en stund och drack vatten. Blä, ville bara dö :(

Sen hade vi historia, och jag gjorde typ inget hehe... och vi som ska lämna in på fredag... men jag vet iaf lite vad jag ska skriva. Sen på naturkunskapen fick vi tillbaka våra prov. Och först blev jag skitglad när jag såg att jag fick C, men sedan inser jag att det är den andra Julia i klassens prov. När jag sedan får mtt eget blev jag inte lika glad: F!!! Men suck,,, aja, de var fler som fick det, och vi har ändå chans att göra om. Plus att jag faktiskt var sjuk när jag gjorde provet (och innan), så jag pluggade inte så mycket. Jag höll faktiskt på med min teateranalys då.

Ska snart fortsätta läsa i min engelskabok, vill gärna bli klar med frågorna också. Och imorn har vi ingen svenska så vi har fått en stencil att göra. Prov om två veckor, men det ska nog gå bra. Svenska är ju ändå ett av mina lättare ämnen, till skillnad från matte och naturkunskap haha!

Sen ska jag på möte med RKUA (aka referensgruppen, but no more hehe) kl 16.30. Vi börjar lite tidigare idag och kanske i framtiden så att alla hinner vara med ett tag innan vissa måste gå.

Men överlag har jag haft en bra dag! Förutom mitt illamående på morgonen. Om det är något jag verkligen är rädd för, och har stor förbi för, så är det att spy. Jag kan se när andra spy, men ifall jag själv är på väg att spy får jag ångest och det blir bara jobbigt och det enda som får det att försvinna är om jag bryter ihop, och hur kul är det att göra det varje gång man mår illa? :S Iaf....... Min dag var bra! Blev ju knappt ledsen när jag fick veta att jag fick F på provet haha! Så det är bra. Se det positiva i det negativa hehe ;) Vi hörs! <3 Puss.



Jag har flera gånger fått höra att jag är lik Avril Lavigne (tur för hon är ju riktigt snygg haha). Speciellt på den här bilden tycker jag, för jag brukar ju typ ha den frisyren? Enda skillnaden är väl att vi har olika näsor, men annars är det väl ganska likt? Iaf när jag hade lika långt hår som henne, typ i 6an var vi väldigt lika haha ;)

Kommentarer
Postat av: amanda <3

sv: hahah okej! x)

2011-11-07 @ 15:38:44
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0