i can be tough, i can be strong, but with you, it's not like that at all.

Hejsan mina läsare! Har faktiskt inte gjort några läxor än *host host*. Men fick reda på att vår engelskalärare är i england så vi kommer inte ha några engelskalektioner denna vecka! Woho! Men ska ändå läsa lite i boken innan jag sover tror jag... Det var egentligen bara den läxan jag hade. Förutom historieinlämningen som är tills på fredag. Sen hade jag tänkt göra lite matte men jag orkar bara inte :P

Var på kyrkogården/minneslunden idag. Det var många som hade tänt ljus, det var fint! De har ju också stängt av t-banan mellan Akalla och Hallonbergen så vi fick ta en ersättningsbuss :P Men imorn skulle det tydligen fungera. Det får vi verkligen hoppas :P

Jag stör mig så mycket på min dator. Jag vill ha en ny! Jag vill ha en mac! -.- lycka till att jag ska få en sån! Får väl spara ihop pengarna själv. Men sen när man väl har sparat ihop så mycket så känns det ju så onödigt att köpa upp alla pengarna. Då är det ju som om man aldrig ens har haft dem.. haha jag vet inte.

Bloggar imorn, antagligen på kvällen, har mycket att göra så vi får se när det blir ett inlägg. Det har ju som sagt inte fungerat när jag har försökt mobilblogga.... men ska försöka fixa så att det går snart... Vi hörs <3




Ljuset närmast i bild ställde vi dit <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0