i love the way you are,

Godkväll bloggish! Sitter just nu och lyssnar på Wish you were here med Avril Lavigne. Gud vad jag älskar den låten. Man kan verkligen relatera till den. Det är nog därför jag tycker om den så mycket. Ska snart sova, måste upp ganska tidigt imorn. Ska på mänskliga rättighetsdagar hela dagen och lyssna på föreläsningar. Och efter det ska jag på utbildning med RKUA. Så det blir en fullspäckad dag, så jag måste verkligen få lite sömn så att jag orkar. Skriver inte så mycket nu, utan lägger upp bilder istället som jag lovade :) Puss och kram så ses vi imorn, antagligen blir det på kvällen så förvänta er inte några inlägg på dagen då jag endast hinner hem en kort stund. :)



Mina kindceller haha. De små små mörkblåa prickarna är cellkärnor haha!



Ett litet blad, mindre än en halv centimeter.



Ännu mer inzoomat.



De små små mörkgröna prickarna (som knappt syns) är kloroplaster. Där sker fotosyntesen :O haha!



Här ska det vara små organismer, en av de där plupparna som är nära pinnen är en organism.
(haha höll på att skriva orgasm <3)





HAHA nu ska jag sluta med nördnaturarbilder haha ;D



När de renoverade/gjorde något med vår hiss :P



Utanför skolan. Och nej det är inget spöke där uppe det är bara min spegelbild x)



Sängprovning på Åhléns med Helena :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0