levelsssssss

Godkväll! Tänkte försöka skriva lite om de dagar jag inte bloggat. Tar nog inte allt i detalj men lite överlag ska jag nog klara att skriva haha. Var som sagt och bowlade i onsdags, det gick bra haha. Jag fick en strike! :D I'm soo proud! Haha och jag var jättebra på att kasta skitrakt, haha och jag sköt flera gånger ner alla käglor utom den längst bak till vänster. Den måste hata mig eller nåt haha ;) Sen efter bowlingen så var det temakväll i Lilla Stugan så jag stack dit en stund, trevligt trevligt :)

I torsdags hade jag utveckligssamtal och det gick bra. Repade även med bandet på kvällen, och det gick också bra haha ;) dålig kreativitet jag har va? haha nä men vi hade skitkul och tog massa roliga bilder som jag har lovat Yogi och Amanda att jag ska lägga upp ^^

Sen i fredags åkte jag till Borås direkt efter skolan och kom hem igår kväll. Det var en väldigt lyckad helg! Vi lyssnade på föreläsningar, hade workshops, aktiviteter, och fick se en teater som var så bra så att jag höll på och gråta :) Lärde känna nya personer, väldigt trevliga! Synd att vi inte var där längre, för det var när det var som roligast som vi var tvugna att åka :/ Vi var i en gymnasieskola så vi sov i sovsäck i klassrummen haha! Första natten sov jag väldigt lite, p.g.a snarkningar haha, och läskiga bankljud :S

Idag hade jag svenskaprov och det gick nog hyfsat bra :) Dagen gick konstigt nog väldigt snabbt..

Alltså jag är så trött hela tiden, men det kan ju bero på att jag har fullt upp hel tiden haha! Imorn ska vi till SVT med klassen kl 16.30. Det ska bli så sjuukt kul! :D Sen efter det ska jag, bandet och Nathalie åka till Blacksheep och sätta upp lappar om att vi söker basist. Vi får se om någon nappar på det :)

Ska snart sova så att jag orkar upp imorgon, börjar ju 8.00 igen -.- fan vad jobbigt det kan vara då...

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN ALLA SÖTA LÄSARE ! :D tråkig ja e.....



Bowling :)



Jag och Yogi höhöh ;D <3



Välkommen tillbaka.... gamla fjortispose.



dagens ungdomar alltså..... <3

Lägger in fler repbilder imorn kväll, och då även bilder från Borås :) Stå ut lite people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0