lol på mig

Godmorgon! Det är inte ofta jag bloggar på morgonen eller hur? Men nu var det så här att jag vaknade tio i åtta och ba: faaan jag ska ju ta tbanan nu egentligen. Skyndade mig upp och fixade mig snabbt, och när jag är på väg ut inser jag att jag ine kommer hinna i tid. När jag gått några meter inser jag nu att jag är helt lost hahha... alltså jag har haft helt fel på tiden. En hel timme för tidig är jag! Haha så jag gick hem igen och passar på att blogga.

Tur att jag faktiskt missade tiden haha för jag måste skriva ut min franskaläxa och om jag tar tbanan som går ca tio i nio så hinner jag skriva ut det innan samhällen börjar :)

Fan vad trött jag är, fast än jag sov så länge.... Skönt med fredag iaf! Ska även handla lite i Solna C efter att jag pluggat med Helena :D yeey hoppas jag får köpa nåt kul! :P Men sen blir det väl myskväll, idol antar jag. Jag missade ju förra gången då jag var i Borås. Men den här gången ska jag inte missa det.

Vi hörs ikväll, så får ni ha en bra dag! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0