mmmmmmm....

Hej bloggen! Jag vet att jag inte har bloggat så bra de senaste dagarna, men har bara inte mått så bra och då har man väl antagligen ingen lust med att blogga elr hur? Sen så är det inte kul att blogga när datorn hackar och inte vill samarbeta... det e inte kul att skriva när tangenterna fuckar sig.. så ja det är därför jag inte har bloggat...
orkar inte skriva så mycket idag, skriver i helgen/imorn kväll mer i detalj om vad jag har gjort. Det brukar jag ju alltid göra när jag har missat att blogga...

Ska strax sova, är väldigt trött, men imorn är det fredag. Tur det! Som sagt jag avskyr min dator.... så jävla jobbig! Haha jag kan visa hur det blir när jag skriver ifall jag inte backar och suddar eller lägger till en bokstav, så här blir det:

Idag ar jag hos Alitzel efter skolan, vi repade inte. En det variaf kul, hon hjälpt mig med histoian vilket var väldigt bra hehe för nu ä jag klar med den eftersom den ska lämnas in imorn. Hasha oh på onsdag kommer regeringen till vår skola, haha coolt va?

okej nu blev det ite så mkt strul men ni ser att vissa bokstäver utelämnas... och ibland så dubbleras dem...

Aja jag orkar inte skriva mer nu, har faktiskt ett liv... och jag vill sova nu... är trött.. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Noor

Haha vad gullig du ääär!! MUAH <3

2011-11-12 @ 18:40:16
URL: http://noorsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0