morning sunshines?

Godmorgon! Har blivit sämre på att gå upp tidigt på helger... kommer bli jobbigt att gå upp 6 imorn. Idag ska jag egentligen göra matte, men vi får se hur det går med det. Har ingen lust att göra det... Sen vid fem ska jag iaf gå på jympa, medel. Hah, vi får se hur det går. Sen efter det har jag lovat min mamma att vi ska se Breaking Dawn (har redan sett den men eftersom hon betalar så ser jag gärna den igen :P), så ska kolla upp när den går.

Somnade typ vid 2 igår så är lite trött. Satt uppe och lyssnade på musik halva natten. Så kan det gå. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kommer inte på något vettigt just nu.... har ingen lust heller för den delen. Ska snart duscha och fixa mig så det bara är att gå när min mamma kommer hem. Btw glömde nog skriva igår att jag köpte en nice tröja också ;) Aja detta blir tråkigt.. vi ses.



gammal sommarbild från gotland.

och nu börjar mitt tangentbord faila igen..... typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0