never sleep again.

Godkväll/natt bloggen! Sitter här nu ensam i sängen och är lite rädd :S De andra har just gått, och haha Sara skrämde mig. Helt plötsligt när de har gåtthör jag någon som ropar... det var Sara som glömde chipsen haha! Är helt ensam nu buuhuu, min mamma kommer typ hem snart... förhoppningsvis. Filmerna var bra typ, fast läskiga. Creep var lite äcklig och läskig, men nightmare on elm street blev mindre läskig efter att vi hade kollat på den andra x) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vågar i alla fall inte sova. Ska nog sitta vid datorn en stund och kanske kolla på film, fast inget läskigt då!

Imorn måste jag göra mina läxor. Och jag får väl fan ta tag i det och bara göra det, så slipper jag ha ångest över det senare.. smart tänkt haha! Det är bara det att man måste följa det också :)

Jahopp,,,, nu blev det lite slut på idéer :P och usch snart är lovet slut... men aja jag vänjer ju mig ganska snabbt vid skolan ändå... det är bara precis innan lovet slutar som man bara: åååh neeej! Men sen blir det okej.

Bloggar kanske innan jag sover ifall jag orkar/vill. Vi får se, men nu har jag inget mer att skiva. Vi hörs! :)



Jag är rädd :S



dum dum duuuuuuum. (fattar ni musiken haha?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0