no comment.

det värsta som kunde hända, hände. konserten blev inställd. rihanna är sjuk igen. typiskt mig att ha sån otur. det var väldigt lågt av dem att fylla nästan hela globen innan de kom med beskedet.. aja det finns inget man kan göra, men de får faktiskt ta och fixa en ersättningskonsert. jag var myyycket argare igår men det är inte lika mycket idag. men surt är det fortfarande.

idag har jag typ inte gjort så mycket, varit på ungdomsmottagningen och sedan bara vilat och kollat på film ( i rymden finns inga känslor). har sån jävla mensverk så jag orkar inte. det blir inget rep ikväll så istället sticker jag till tjejforum vid 6. ung utan pung skulle komma och ha någon teater. det blir väl säkert kul.

orkar inte skriva så mycket. speciellt inte om gårdagen då blir jag bara arg igen. men det var väl ändå en bra dag.. så länge det varade. den kunde ha blivit perfekt, men icke sa nicke, det blev den ej. vi hörs people.



synd för vissa som åkte väldigt långa sträckor för att se henne, och betalade massa pengar i onödan. globen tjänar ju också på all mat etc som alla köpte innan konserten, som inte ens blev av.. schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0