no fantasy or no time today.

Hej bloggen! Jag vet att jag inte har bloggat så bra på sistone. Men det beror dels på att mitt tangentbord på laptopen är helt knas. Så nu har jag kopplat in ett annat tangentbord. Men jag har ju bara en jävla usbport, så därför måste jag skriva inlägget på anteckningar först, innan jag kan koppla in internet och lägga in texten i ett inlägg. Vi får se hur det här går....

Orkar inte skriva allt som jag har gjort i detalj (btw nu är jag på mitt vanliga tangentbord, hoppas att det funkar nu..), men vi har iaf fått omdömden i skolan, vill helst inte prata om dem. Sen har vi typ bestämt oss för vilken motion vi ska skicka in. Och på onsdag kommer regeringen till vår skola, kul! kanske..

Igår hade vi i RKUA processdag och vi arbetade från 10-16 med hur vi vill jobba under 2012. Det gick bra och vi kom på ganska mycket saker. Sen efter det var jag i stan med Yogi och Carro en stund.

I fredags slutade vi tidigare, det var randigt, och efter skolan var jag med Helena, Ella oh Zoë. Vi kollade runt i lite affärer i Vällingby. Efter det åkte jag hem och slappade framför tv:n.

Har iaf lämnat in min historieuppsats. Hoppas det går bra, och att jag inte får F....

Vi har även labbat på naturkunskapen, jag fick se mina egna kindceller, kloroplaster som rörde sig (fast mina var nästan döda..), och små organismer som också rörde på mig, eller rättare sagt: sprang! Kommer bilder på det senare ikväll, förhoppningsvis.

Ska snart iväg och möta Carro, vi har ledrutbildning, och vi ska typ hjälpa till med midnattsvoleybollen. Men de ska inte tro att jag kan vara där ända till midnatt... jag har faktiskt läxor och annat planerat, och så börjar jag 8.00 imorn. Aldrig att jag tänker vara där så länge... no way! Annars får jag få min mamma att ringa dem och säga nej haha! Måste fixa mig klar nu, ska föna håret, klä på mig, sminka mig, äta etc. Och jag har mindre än en timme på mig :S vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0