nothing compares to you.

Haay bloggen! Sitter just nu här med hårfärg i håret. Hehe, lyckades färga håret heelt själv. Tack vare moussen! Vi får se hur resultatet blir. Men lite mörkare kommer det bli iaf :) Kan visa bild på förpackningen senare. Så... vad har ni gjort på kvällen då? Själv har jag kollat på idol och de var såå duktiga! Så rörande var det. Höll nästan på o gråta :3

Imorn ska jag ju eventuellt provträna på friskis. Det ska bli spännande hehe. Har fortfarande ont i armarna från volleybollen. Men jag har blivit "hårdare" på armarna, iaf högra... muskler kanske...

Haha nu ska jag spänt vänta på resultatet hihi, vi hörs senare när det är klart etc. Bye <3




Man ser redan här att det är mörkare.... hmm detta ska bli spännande...


Kommentarer
Postat av: amanda <3

spännande ;D <3

2011-11-26 @ 01:03:05
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0