now we are standing side by side

Hej bloggen! Jag vet att jag inte har bloggat nåt idag men gick upp vid ett haha! Och sen gick jag och "provstyrketränade" med min mamma. Det gick väl sådär men men... imorn ska vi på jympa haha. Sen ska jag fixa kort :D Och på onsdag blir det eventuellt yoga. Efter träningen gick vi till centrum och åt, och shoppade mysiga strumpor plus snygga underkläder haha. Nu ikväll har jag bara slappat och kollat på tv. Ska se på en film som kommer vid 21.30, kommer ej ihåg vad den heter men den är säkert bra haha.

Kollar just nu på Helt magiskt, missade typ halva för jag trodde inte att det var något ikväll, men det visade sig att det var det ändå. Har typ inget att skriva. Jo, hårfärgningen blev ganska bra faktiskt, men mitt hår ser typ stört ut på alla bilder så har inte hittat någon bra bild än.... ska lägga in än när jag hittat någon...

Vi hörs senare! <3



Programledarna för Helt Magiskt. Malin <3 :D (bak i bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0