rihanna tonight baby <3

Hej bloggen! Ni kanske undrar vad jag gör uppe vid 11? Jo, jag har faktiskt varit uppe sen halv sju... :S haha nej men jag skulle till ett ställe med Nathalie, så nu har vi varit där. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, lyssnar just nu på musik (som vanligt haha). Kanske tar och läser sen eller kanske fortsätter med musiken hahah. Eller så kan jag ju mysa och kolla på nån bra film :) Haha jag kan ju ladda ner lite filmer kanske hehe ;) Jag hoppas inte FBI (haha wtf?) spionerar på mig och haffar mig nu för att jag skriver detta ^^

Och ikväll...... BLIR DER RIHANNA! OH MY GOD JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD, DET HÄR SKA FAN BLI DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!! IIIIIIH :D:D:D ååååååååååååååååååh jag tror jag dör :D haha nej då jag ska klara mig hehe. Men fan vad kul det ska bli :D ÅÅÅH jag dör igen!! Haha jag måste liksom förbereda mig lite så att jag kan flippa ut sen när jag är i Globen HAHA :D ååååh igen jag dör hahah! Rihanna for life liksom <33333 jag dör hahah jag kan inte fatta att jag ska få se RIHANNA! Hon är ju fan .... ja jag vet inte, snyggast, bäst, åter bäst, och bara underbar right? ;) Det ska bli såååå awsome !! :D Måste bara hitta min jävla systemkamera..... hur fan kan man tappa bort en systemkamera? Min vanliga tur... haha men äsch ifall jag inte hittar den är det inte hela världen, jag ska ju ändå få se RIHANNA! :D hehe nu ska jag sluta babbla om henne och sluta dregla hhaha (jag dreglar inte bara så att ni vet...det var bara något jag sa xD)...

Hehe vi hörs innan jag drar och sen blir det bloggning ikväll efter konserten! Wow jag längtar så mycket!!! :D <3



finner inga ord.... åh <3



så vacker så jag tror jag dör <3



en av hennes tatueringar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0