suck my dick,,, well no you can't 'cause i ain't got one moahahaha!

Hej igen! Har typ fixat mig klart nu, och ska bara vänta tills min mamma kommer hem. Har inte orkat göra nån matte än.. får väl göra det senare, har ändå inte matte förrens på onsdag. Sen så måste jag träna på ekologin. Har ju fucking omprov på tisdag -.- orkar inte!!

Aja det var väl bara det jag ville säga... juste haha jag har fått ett kort som ger mig typ studentrabatt på allt nästan haha xd najs! Och jag behöver inte ha med mig kortet, utan jag kan bara logga in via mobilen o så finns kortet där haha.

Nu orkar jag inte mer fuck this computer som är så jävla störd att jag vill fan kasta ut fittjävlen, och nej jag ar inte pms! hejdå!



Mitt nya hår och min nya tröja.
Känns som om mitt hår redan har blivit ljusare.. typiskt...
dåliga hårfäger som säger att de ska hålla


fuck min jävla dator, snälla kan någon komma och ****** sönder den så den slutar va bitchig -.-


Kommentarer
Postat av: amanda <3

åh vad fint det blev! sööötis julia! :D <3

2011-11-27 @ 18:43:08
URL: http://amandamj.blogg.se/
Postat av: amanda <3

sv: haha vsg! Jag med, har färgat tusen gånger xd

Taaack! xd du borde ;)

2011-11-27 @ 21:58:16
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0