superduper.

Heej bloggen! Är på superbra humör och det är jag väldigt glad för! :D Dokumentären jag såg igår handlade om Michael Jacksons relation med hans läkare Dr.Murray. Det var en väldigt bra dokumentär och själv tror jag inte att dr murray är skyldig.

Haha när jag åkte till skolan idag satt jag och läste klart min engelskabok. Och precis när jag stänger boken och har läst klart den märker jag att jag är vid t-centralen, och har åkte förbi fridhemsplan. Haha jag var så inne i boken att jag glömde gå av xD Åkte iaf till Blackan från centralen. Hann i tid iaf. Hade historia som första lektion... men..... halva klassen som var i skolan i måndags fick ha fler letioner än de andra, så vi slapp historian :D Haha och sen så visade det sig att vi inte skulle ha någon engelska för läraren var inte här, så då var vår mattelärare Janne supersnäll och sa att vi fick plugga matte en timme på historian och sedan slippa matten! :D

Så jag har inte haft några lektioner! :D Haha är hos min morfar nu och vet ni? REGERINGEN är på BLACKEBERG NU :D wiiiie i MIN skola! Kolla kunskapskanalen nu live, eller regeringens hemsida ikväll :D

Hihi måste gå ska typ träffa Nina och sedan bowla med mentorn som jag sa. Btw så ska vår data fixas av min morfars kompis så vet inte när jag kan blogga det var därför jag gick hit och bloggade, bara för er skull :D <3 Vi hörs alla söta läsare <3 puss

hinner inte med bild har superbråttom :D bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0