we didn't found love.

Godmorgon! Skulle gått upp vid tio men så blev det ju såklart inte. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde väl göra lite läxor, men har fan ingen lust. Det här är sämsta tillfället för mig att orka med läxor. Men såklart så är de just de tillfällena som man måste göra dem. Sen ikväll/eftermiddag ska vi till kyrkogården och tända ljus. Efter det ska jag och de andra typ ha filmkväll hos mig.. vi får ju se hur det blir med det,.,,

Har ingen lust att skriva så mycket tyvär. Vet inte ens vad jag skulle skriva om ifall jag hade någon lust. Och sen så fortsätter min dator att fucka sig. Man kan knappt öppna upp några program eller visa bilder i ett program som jag brukar använda. FML som vanligt och föralltid. Varför ska allting vända sig mot mig? Jag förstår inte vad jag gör för fel hela tiden.

Måste duscha också, äta och kanske städa. Allt jag inte har lust med. Jag vill bara ligga i min säng och låta timmarna och dagarna gå, utan att jag behöver anstränga mig för att förstå någonting.

Talk to ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0