we'll start with forever.

Godkväll bloggen! Var som sagt på friskis o svettis och körde jympa. I början tyckte jag att det inte var så jobbigt, men.. haha det blev det efter en stund xD Speciellt när det kom till magövningarna xD Men kul var det iaf :) Så nu har jag skaffat kort på f&s. Men en sak som jag stör mig jävligt mycket på är att hon i kassan råkade (antar jag) skriva mitt efternamn med ett litet h :( så nu står det så på mitt kort och när man hämtar ut biljett till ett pass -.- typiskt att sånt alltid ska hända mig. Var iaf på bio efter (fick skynda oss) och såg Breaking Dawn (igen), grät nästan igen haha.

Är fortfarande arg på min dator som inte vill samarbeta. Fy fan vad jag vill ha en ny nu!!!

Det har btw blåst hela dagen, hahaha så mkt så att julgranarna på vår gård, och den bredvid, har blåst omkull!!!! Hahaha, fast än de har stora betongklumpar som fot xD Vi får se hur det går med dem...

Är skittrött nu och arg så orkar inte skriva nu (jävla dator, du ska dö!). Men vi hörs väl imorn. Antagligen sent för jag ska till Botkyrka efter skolan (RKUA). Vi hörs! Bye.



bild från google.
(nää du vet, jag tog den själv när vi hade en trekant :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0