what goes around comes back around.

Godkväll bloggen! Är astrött nu men ska försöka skriva om min dag ändå. Har ju bara tre lektioner på fredagar vilket är jätteskönt! Hade först samhälle och Janne gick mest igenom lite om media, och så fick vi svara på frågor (är snart klar). Sen hade jag franska, det var väl okej som vanligt. Efter det fick vi hamburgare till lunch och sedan piggelin :D <3 muums! Haha, sen hade vi matte och det var kul!
Janne ba: - Nu ska vi köra mattetävling (alltså vi brukar ha små mattetävlingar där man skriker ut svaret eller nåt liknande och vinner en klubba), men den här gången vinner man ingen klubba. Är ni beredda? Vilken klass är bäst på Blackeberg? Haha och alla skriker: S1A! Haha och sen får vi alla jättegoda kokosbollar ^^ Janne är bäst!

Sen efter skolan så blev det lite ändrat, åkte direkt til Vällingby och shoppade lite med min mamma. Köpte ljus, doftljus, ljusbehållare (heter det så? xD), halsduk, drinkglas haha, öööh....... fina prydnadsnäckrosor (skitfina!), och sen köpte min mamma lite badgrejer haha och toapapper där det står: shit happens! xD

Hehe och nu har jag kommit hem efter att vi även har handlat lite på konsum. Ska snart se på idol och bara mysa. Har tändt (stavning?) ljusen och nu blir det mysigt :) Haha juste, har också köpt hårfärg (och även värmespray), så ska nog färga håret ikväll. Det är med mousse så det är nog lättare att applicera. Hahaha älskar inte ni också det ordet... applicera? Så vackert haha!

Nej nu ska jag sluta skriva, vi hörs!



Bild från "repet" igår.
(johannamj.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0