a heart that hurts, is a heart that beats.

Hej bloggen! Nu tänkte jag berätta om min dag. Jag sov inte så mycket i natt, somnade sent, och sen så försov jag mig! Det värsta som kunde hända denna dag hände! Jag vaknade 07.00 när jag skulle ta tåget vid den tiden! Jag fick panik för att jag skulle ha prov prick 08.00! Jag har aldrig hatat mitt liv så mycket som jag gjorde i morse. Men jag skyndade mig till t-banan, och jag var så nära på att missa den tunnelbana som jag skulle ta, men tack och lov höll föraren upp dörrarna.

När jag sedan var framme i blacke så var klockan tre minuter i åtta och jag fick springa ända in till klassrummet för att hinna. Tack och lov hann jag och jag kunde göra provet. Visserligen hade jag inte hunnit plugga så mycket, hade tänkt göra det imorse men det hann jag ju inte. Men jag kunde väl typ det mesta. Men det var jobbigt att skriva provet för jag är ju fortfarande sjuk, och det blev ju inte bättre av att jag var tvungen att springa till skolan.

Så efter att jag gjort provet gick jag till skolsyster och fixade frånvarolapp, och så åkte jag hem och åt frukost och gick och la mig. Sov sedan till typ fyra, och gick då upp och åt mat. Sen så hade vår referensgrupp möte, vi den lilla men även de äldre var med. Vi har nu kommit på ett namn: Rinkeby-Kistas unga ambassadörer. (RKUA) Häftigt va? Det kommer säkert bli mycket jobb och så men förhoppningsvis är det värt det i slutändan.

Vi gick sedan till Husby och lyssnade på en föreläsning om rasism. Det var intressant. Nu är jag väldigt trött, kom just hem, det har varit en fullspäckad dag känns det som, även fast jag mest har sovit bort dagen. Men det behövde jag. Egentligen skulle jag behöva vara hemma imorgon också men det kan jag inte för jag måste få några papper och anteckningar inför provet på fredag.

Sen imorn efter skolan bär det direkt av till centralen och möta upp de andra från RKUA och så åker vi till Mora. Jag tar med mig datorn så jag kommer antagligen blogga lite (om jag inte är helt slut iof). Direkt när vi anländer till Mora så ska vi ta en titt på det s.k Rosa Huset. Det är väl det vi gör imorn. Sen på torsdag är det typ demokratiska dag (?), kommer inte riktigt ihåg vad det hette. Men då ska vi typ ja,,, va med på något sådant. Det ska bli spännande. Kommer hem på torsdagskväll.

Nu sitter jag och tittat på House (eller försöker titta men bloggandet tar upp min koncentration) och äter chips haha. Har verkligen varit onyttig men det kan jag ta igen med träning sen när jag blir frisk. Men jag åt faktiskt vegetarisk soppa idag, väldigt gott! Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Är på lite dåligt humör egentligen men jag försöker tränga bort det. Vi får se hur det går... Vi hörs! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0