and i miss you so.

Hej bloggen! Först och främst vill jag bara säga att det inte kommer blir så jättemånga inlägg denna vecka, kanske en till två per dag på sin höjd. Jag har så mycket i skolan och efter skolan så jag hinner inte, och när jag väl sitter vid datorn vill jag helst facebooka och chatta etc. Men jag ska göra några inlägg iaf. Sen på lovet kommer det antagligen bli bättre :) Hur har er dag varit då? Min har varit ganska bra.

Igår kväll kollade jag på filmen "The Reader" som gick på TV4. Den var väldigt bra, den rekommenderar jag ifall ni inte har sett den. Idag så började jag kvart över nio istället för åtta, vilket var jätteskönt! Vi fick lyssna på en föreläsning som handlade om internet, mest om spelberoende och lite om säkertheten, bloggar etc. Haha han som föreläste hette Musse och var väldigt rolig haha.

Sen efter föreläsningen åt vi lunch, och vi fick världens största choritzokorvar som mat. HAHAHA ni skulle sett dem.. ganska mycket misstolk där... men jag åt upp min ändå.... haha! Sen hade vi mentorstid då vi fick lite info om olika datum. Jag fick ocksp reda på att de andra hade fått tillbaka sina matteprov när jag var hemme från skolan, så jag ska också få se mitt typ imorn.

Efter det hade vi svenska, då några redovisade om sin gud, och sedan kollade vi på en kort film typ, och var tvugna att anteckna.. men aja det var okej. Sista lektionen var engelska, och som vanligt gjorde vi tråkiga quiz, och jag fick faktiskt läsa en fråga haha. Jag orkar inte med våra engelskalektioner, inget illa menat men jag vill ha det svårare!

Sen när jag hade slutat gick jag till skolsköterskan, har ju känt mig snurrig och okoordinerad (?), och gör det fortfarande. Förhoppningsvis går det över snart. Sen efter skolan träffade jag min mentor och vi gick på mentorbio, alltså de hade fixat gratis bio till alla mentorparen, tack vare SEB. Filmen vi såg hette typ "My idiot brother". Den var väldigt bra, rolig haha.

Borde egentligen plugga naturkunskap, och jag ska göra det. Vill bara sitta vid datorn en stund... (det här varnade föreläsaren oss om hhaha). Nä men, jag kan nog det mesta. Jag vill bara få det överstökat snart. Jag funderar på att gå och göra provet imorn och sedan gå hem.... fast Janne skulle ju fixa några papper till mig... men jag får väl se till så att han vet om att jag går hem... aja det löser sig.

Haha föresten så har jag insett att min spotify funkar nu. Tydligen så har jag fått två gratisdagar, sen när de är slut är det bara för mig att klicka på en länk i ett mejl jag fick och så ska jag få det i ytterligare 30 dagar! :D Det är såna saker som gör livet underbart. Haha såna små saker.

Haha en annan sak... på fredag är det utklädningsgrej/halloween i vår skola. Haha vår klass funderar på att klä ut oss till Khadidje... men det råder delade åsikter om detta haha.. men jag hoppas vi gör det, det skulle va skitkul! :D Khadidje är ju fan min idol haha!

Sen ännu en sak :D Nu kan man köpa skoltröjor, byxor och tygpåse med Blackans logga på! :D Och man kan få sitt namn på kläderna! Fan vad jag älskar min skola just nu. Haha och igår och imorse hatade jag skolan... se så snabbt mitt humör och temperament ändrar sig... det är bara att vänja sig om man tillhör mitt liv..

Nej nu får jag ta och sluta skriva, haha även fast det var kul idag! Jag får skriva mer imorn. Men jag ska på utbildning vid fem så jag kanske inte hinner blogga förrens på kvällen... vi får se! Puss till alla söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0